Member of Museums.EU
Event Calendar
Working hours

News

У среду 26. јуна 2017.  је у Националном музеју у Њу Делхију, у 18 сати по локалном времену, Етнографски музеј у Београду отворио изложбу Текстил и украшавање у култури Срба XIX и прве половине XX века ауторки Марине Цветковић и Јелене Тешић, музејских саветница.

После индијског ритуала паљења свећица за добру срећу и успешан почетак, поздравним говором се публици  обратио др Б. Р. Мани, директор Националног музеја који је реч дао др Мирјани Менковић, директору Етнографског музеја. Госпођа Менковић је аудиторијум упознала с просторним, друштвеним и културним контекстом из кога потиче материјал приказан на изложби. Изложбу је отворила госпођа Рашми Верма, државни секретар Министарства културе и туризма Републике Индије.

Изложба је отворена у присуству већег броја представника Владе Републике Индије, дипломатског кора и представника културног и јавног живота Њу Делхија и Индије.

Изложба је реализована уз подршку и сарадњу Министарства кулутре и информисања Републике Србије, Министарства спољних послова и Амабасаде Републике Србије у Индији.

Говор др Мирјане Менковић

О нашој изложби на сајту Амбасаде Републике Србије у Индији:

http://www.newdelhi.mfa.gov.rs/newstext.php?subaction=showfull&id=1501145926&ucat=19&template=Frontpage3_thread

http://www.newdelhi.mfa.gov.rs/cir/gallery.php

This page is under construction.

Dr. Sima Trojanovic Museum Shop and Bookstore

In order to get to the museum bookstore, turn to the right upon entering the Ethnographic Museum. At the bookstore, you may browse and buy monographs, cataloges and studies published by the museum.

A souvenir shop is located in the museum hall.

Support Us

Support the Ethnographic Museum through donations, sponsorship or membership in the Associates of the Ethnographic Museum. Support of the public, individuals, companies and organizations, helps us enlarge and restructure the museum, organize exhibitions, improve conservation, and develop educational programmes.

Manak’s house

Manak’s House was built about 1830 in Savamalska Street, by an old road that connected Varoš-Kapija (City Gate) and the old Belgrade urban neighbourhood of Savamala. One of its owners was Manak Mihailović, a Tzintzar (Aromanian) immigrant from Macedonia. The house was named after him and it has retained the name until the present day.

Search website

×